Aku gilaa!!!!!

         "Yaaa...mmg aku gilaaa....aku gila dgn selendang yg cantik2..booo...i2 pun nk kecoh kn....
ok la, serius...aku mmg minat sgt utk memiliki selendang2 yg baru tp cantik tp ssuai dgn aku la..wlpun byk selendang yg superberb d pasaran, im still use it with attitude..means, yg ssuai* dgn aku la.....
sesuai merujuk kpd:mood aku, persekitaran, ermm..situasi....hehe

jom tgk pic2 aku pakai selendang..klu cantik puji tau, tp klu x...simp je dlm ati yg plg dalam....(kecewa..)

Opssss....pura2 tau x nmpk jerawat i2...!!!


   Poyo x kwn??!!


       Suma pic2 d ats, pic lama...time mula aku mencebur kn diri utk memakai selendang...not bad kn???actually, aku x pernah mintak ajr atau minta tlg pakai kn selendang ni...aku belajar pakai selendang ni dr Youtube....tq youtube, d sebabkan di kau aku tba2 jd cute...(poyo nya ppuan ni)..so, klu nk tau cr basic pakai selendang pa lg kwn2...new tab-->type youtube-->cara pakai selendang-->tadaaaa...stdy la dgn penuh tekun ya....

ok, Jom cuci mata tgk pic aku pakai selendang yg latest, tp x brp nk latest la...


aku suka sgt pakai tudung ni....sbb baru..muahaha..nmpk sweet je kn sbb hijau..tp sbnr nya aku minat pink..opppss...

da byk lg sbnr nya..tp mngantuk la beb....lain kali lg k...
bye...assalam...

0 comments:

Leave a Comment

Pages

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Ayer Keroh, Melaka, Malaysia

Followers

Back to Home Back to Top Dunia kita berbeza... Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.